HOTLINE +31 20 7110979
GRATIS VER- EN RETOURZENDING 30 DAGEN RETOURRECHT
  • nl  Nederlands
    • de Deutsch
    • en English
    • sv Svenska
    • fr Français
    • hu Magyar
    • pl polski
    • ro Română
    • as Österreich
    • cz Schweiz
Edel Optics Blog
edel-optics.nl
Edel Optics BlogEdel Optics BlogEdel Optics Blog
Naar de shop
  • Sonnenbrillen
  • Brillen
  • Kontaktlinsen
  • Sportbrillen
  • Pressezentrum
  • Pressekontakt
  • Pressemitteilungen
  • Presskit
  • Sunglasses
  • Prescription Glasses
  • Contact lenses
  • Sports glasses
  • press center
  • press contact
  • press releases
  • presskit
  • Zonnebrillen
  • Correctiebrillen
  • Contactlenzen
  • Sportbrillen
  • perscentrum
  • perscontacten
  • persberichten
  • presskit
  • Solbriller
  • Korrektionsbriller
  • Kontaktlinser
  • Sportsbriller
  • pressecentrum
  • presse kontakt
  • pressemeddelelse
  • pressekit
  • Solglasögon
  • Glasögon
  • Kontaktlinser
  • Sportglasögon
  • Press-Center
  • Presskontakt
  • Pressmeddelanden
  • Presskit
  • Okulary słoneczne
  • Okulary korekcyjne
  • Soczewki kontaktowe
  • Okulary sportowe
  • Centrum prasowe
  • Kontakt dla mediów
  • Informacje prasowe
  • Presskit
  • Ochelari de soare
  • Ochelari de vedere
  • Lentile de contact
  • Ochelari sport
  • Centrul de presă
  • Contact presă
  • Comunicate de presă
  • Kit de presă
  • Napszemüvegek
  • Szemüvegek
  • Kontaktlencsék
  • Sportszemüvegek
  • Sajtóközpont
  • Sajtó kapcsolat
  • Sajtó közlemények
  • Sajtó-készlet
  • Lunettes de soleil
  • Lunettes de vue
  • Lentilles de contact
  • Lunettes de sport
  • Le centre de presse
  • contact de presse
  • Communiqués de presse
  • Dossier des presses
  • Jobs
  • Jobs und Bewerbung
  • Wen wir suchen
  • Wer wir sind
  • nlNederlands
    • deDeutsch
    • enEnglish
    • svSvenska
    • frFrançais
    • huMagyar
    • plpolski
    • roRomână
    • asÖsterreich
    • czSchweiz

Fashion Week SS21 – Eyewear-Trends

    Home b Fashion Week SS21 – Eyewear-Trends
    NextPrevious

    Fashion Week SS21 – Eyewear-Trends

    By Dominik | b | Comments are Closed | 9 October, 2020 | 0

    Onze brillenexperts hebben de grootste trends bekeken tijdens de Fashion Weeks Lente / Zomer 2021. Die vonden plaats in augustus in Kopenhagen en in september / oktober in New York, Londen, Milaan en Parijs. Vanwege Covid-19 moesten de grote brands creatieve manieren vinden om hun nieuwe collecties te presenteren, bv. via vooraf opgenomen films, livestreams en outdoor-shows. Dat had één groot voordeel: de modeshows waren veel toegankelijker dan anders, omdat nu mensen van over de hele wereld gewoon konden inloggen en online kijken. Met een extra blik op de merken die we in onze winkel aanbieden, hebben we de belangrijkste brillentrends samengevat, die de mode in SS21 zullen dicteren.

     

    Vreemde realiteiten, onzekere toekomst

    Zoals zo vaak tijdens de Fashion Week, dienden de modeshows van SS21 ook als platform voor sociale en politieke meningen. Vele merken hebben de huidige Covid-situatie zelfs gebruikt om zichzelf opnieuw te profileren en na te gaan hoe de samenleving er beter, eerlijker en duurzamer uit kan zien. Dit werd bv. duidelijk bij de show van de Art School of London, in Louis Vuitton’s “Vote” sweater op de Paris Fashion Week of bij het merk Designers Remix tijdens de Copenhagen Fashion Week, waarbij de hele collectie uit gerecyclede elementen bestond.

     

    Ook verwezen veel shows naar de verwarrende realiteit waarin we ons op dit moment bevinden en naar de onzekere toekomst met onder meer het coronavirus en de opwarming van de aarde, die beide van invloed zullen zijn op het leven zoals we het kennen. Sommige ontwerpers zoals Marine Serre gingen zelfs zo ver dat ze maskers en plastic vizieren in hun collecties op de Paris Fashion Week toonden. Zoals de designer het zeer goed verwoordde in een Vogue-interview: “Kleding is een middel om ons een gevoel van bescherming te geven”.

     

    De outfits van ontwerper Kenzo waren uitgerust met netten zoals we ze kennen van de bijenteelt en die bijna het volledige lichaam bedekten. Het beschermende karakter van deze accessoires werd overgenomen in de belangrijkste brillentrends van het seizoen: oversized modellen en omhullende monturen, die er op het eerste gezicht sportief uitzien, maar ook als bescherming voor het gezicht gezien kunnen worden.

     

    Sommige merken stuurden ons de toekomst in, om als het ware te kunnen ontsnappen uit de huidige realiteit. De Thom Browne-modeshow, bijvoorbeeld, was net een fictiefilm die ons naar de “Lunar Olympics” in 2132 leidde. Door de witte creaties, werd de aandacht op de zonnebril in pilotenstijl met gouden spiegelende glazen gelegd, een zonnebril die door verslaggevers in “de film” “de reflecterende zonnebril” genoemd werd.

     

     

    Sieh dir diesen Beitrag auf Instagram an

     

    “I always like there to be humour and fantasy within the story”: @ThomBrowneny SS21 is fit for a lunar odyssey. Taking his audience to the moon for an Olympics with a difference, the New York-based designer chose athletes, models and actors to showcase his latest collection during Paris Fashion Week via a playful film with pieces inspired by a female tennis legend. Click the link in bio to read the text by @Freemans_land and see more #PFW contents in Stories.

    Ein Beitrag geteilt von Vogue Italia (@vogueitalia) am Okt 6, 2020 um 12:29 PDT

    Sportkleding wordt alledaagse kleding

    Net zoals Thom Browne zijn collectie in een Olympische arena presenteerde, namen ook andere merken elementen met een knipoog naar sportkleding op in hun prêt-à-porter collecties. Voor Miu Miu was hierbij “contrast” doorslaggevend. Sportieve outfits geïnspireerd op de ‘90s, waaronder sneakers met high heels en shell-jackets, werden gecombineerd met zonnebrillen waarin diamanten geborduurd zijn of met kleine rechthoekige zonnebrillen, die zachtjes rond het gezicht waren gebogen, wat dan weer een sportief gevoel creëerde.

     

     

    Sieh dir diesen Beitrag auf Instagram an

     

    Fusing physical experience with digital, the staging of the Miu Miu Spring/Summer 2021 show both addresses the unique demands of our time and the fundamental needs of the medium of the fashion show. The show decor, realised by AMO, is an elliptical stadium, referencing the worlds of sports: as athletes act out their movements for an audience, they transform these spaces not only into a palace of sports, but an arena of observation. This is inherently tied with the experience of the runway show: in both, a group of people commune to not only bear witness but, in their presence, play a part in a collective moment. AROUND the world, Miu Miu invites audiences of women to gather together to view the show – simultaneously connected, again witnesses of an event. Communities of women have always been integral to the spirit and identity of Miu Miu: their nurturing and support of one another, their pursuit of shared values and goals. This season, those communities of women are also intrinsic to the show itself. The spectators are integrated into the show: interrupting the stadium’s white rubber walls, three digital lounges of screens will display the observer to the observed. The digital audience’s reactions, visible within the space, replicates the dynamic of a physical audience, virtual exchange given a new power. Expanding on this idea, a series of tech activations aROUND the show link the spheres of the virtual world with real-life – in collaboration with Instagram, Miu Miu launches an augmented reality filter that transforms any view into a virtual expression of the showspace. In its fusing of reality and virtual fantasy, it is a reflection of contemporary life. Soundtrack by @Frederic_Sanchez Tracks by @Automatic_Band #PFW

    Ein Beitrag geteilt von Miu Miu (@miumiu) am Okt 6, 2020 um 5:10 PDT

    De show van Burberry, geïnspireerd op de natuur en door ontwerper Riccardo Tisci zelf omschreven als “een liefdesrelatie tussen een zeemeermin en een haai”, vond plaats in een Engels woud. De outfits waren glamoureus en elegant, inclusief gestroomlijnd maatwerk en sprankelende diamanten. Mannelijke lijfwachten vergezelden de modellen door het bos, wat opnieuw de behoefte aan bescherming uitdrukte. Doordat de outfits werden gecombineerd met zonnebrillen met lichtblauwe of heldere glazen, waande men zich ook hier meteen in de toekomst.

     

     

    Sieh dir diesen Beitrag auf Instagram an

     

    Playing with texture and transparency, the #BurberrySpringSummer21 collection by #RiccardoTisci presents layered silhouettes and corset details beneath sheer fabrics . #BurberryShow

    Ein Beitrag geteilt von Burberry (@burberry) am Sep 18, 2020 um 11:14 PDT

    Terug naar de jaren 60/70

    Voor de nieuwste collectie liet Dior zich inspireren door de feministische kunstenares Lucia Marcucci uit de jaren zestig. Stropdas-stoffen, bloemenprints en wapperende stoffen in natuurlijke kleuren werden vergezeld door elegante en subtiel goudomrande brillen in pilotenstijl of met zeshoekige glazen, die de ‘vrije geest’ plots een intellectuele look gaven.

     

     

    Sieh dir diesen Beitrag auf Instagram an

     

    Color is key for #DiorSS21, and @MariaGraziaChiuri interpreted it in a multitude of ways, some of the most innovative being in the form of striping, whether that was with elegant warp-print fabrics in hazy vertical lines or sportier and denser tie-dye effects in which one of the shades is that of the base denim itself.

    Ein Beitrag geteilt von Dior Official (@dior) am Sep 30, 2020 um 7:01 PDT

    De pure-white look, die al meerdere seizoenen trendy is, werd ook dit jaar weer opgepikt en dit keer gecombineerd met brillen geïnspireerd door de ‘60s. Bij Fendi waren ze bijvoorbeeld te zien in een uiterst elegante vorm, waarbij kleine, rechthoekige, witte brilmonturen de volledig witte creaties compleet maakten. En pilotenbrillen met platte bovenrand gaven outfits in andere colourways ook een onberispelijke, chique uitstraling.

     

     

    Sieh dir diesen Beitrag auf Instagram an

     

    #FendiSS21 💛 So much love to 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛 #SilviaVenturiniFendi #SamMcKnight #PeterPhilips #PiergiogioDelMoro #SamuelEllis #MichelGaubert #LorenzoSenni #DanThawley #BureauBetak & to all the mega #FendiFamily 💖 – – – Look 7 #DavidGe & 21 #MalickBodian #Fendi #SS21 Styled by me 🥰 – – – #FℲ

    Ein Beitrag geteilt von J u l i a n G a n i o (@ganio) am Okt 1, 2020 um 3:52 PDT

    Niet alleen Fendi koos voor wit, ook Burberry en Tom Ford voerden deze look op. En bij Thom Browne bestond zelfs de hele collectie uit ivoor-, wit- en lichtgele tinten.

     

     

    Sieh dir diesen Beitrag auf Instagram an

     

    Juxtaposing the mystical and the natural, #RiccardoTisci’s #BurberrySpringSummer21 collection plays with structured silhouettes beneath delicate layers . #BurberryShow

    Ein Beitrag geteilt von Burberry (@burberry) am Sep 20, 2020 um 11:46 PDT

    Een andere trend is de oversized bril: geïnspireerd op de jaren 60, is hij toch brand-actueel, door het gevoel van veiligheid dat hij verleent. En oversized betekent dit seizoen ook écht oversized. Vaak zijn de brillen zo overdreven groot, zodat ze een heel groot deel van het gezicht bedekken. Eén blik op de  SS21 zonnebril van Tom Ford zegt genoeg: met een dikke kunststof rand en enorme glazen in speels paars of geel zijn ze niet alleen het tegenovergestelde van hun gebruikelijke kleine, discrete monturen, maar hebben de subtiele zwarte monturen ook een duidelijke kleurverandering ondergaan.

     

     

    Sieh dir diesen Beitrag auf Instagram an

     

    “What this collection is for me: the hope of a happier time. Still a somewhat casual moment as it relates to fashion but a time in which we need clothes that make us smile. Clothes that make us feel good.” – Tom Ford. Introducing the TOM FORD Women’s Spring/Summer 2021 Collection. #TOMFORD #TOMFORDSS21

    Ein Beitrag geteilt von TOM FORD (@tomford) am Sep 16, 2020 um 4:24 PDT

    Gucci koos ook voor grote, bijna oversized zonnebrillen in verschillende vormen en speelde nog meer met kleuren als roze en aquablauw. Gecombineerd met jurken in bloemenprints en hoofddoekjes, herbeleeft men met deze collectie de echte flower power vibe van de jaren 60/70.

     

     

    Sieh dir diesen Beitrag auf Instagram an

     

    Gucci Resort, Милан Весна-лето 2021 @gucci #gucci #gucciresort #ss21#gucciss21 #brendtotrend #milanfashionweek #алессандромикеле

    Ein Beitrag geteilt von Brendtotrend (@brendtotrend) am Okt 1, 2020 um 1:33 PDT

    En dan was er nog patchworkcollectie van Dolce & Gabbana met siciliaanse touch, die bol stond van felle kleuren, maar uitgebalanceerd werd door donkere, oversized zonnebrillen met zwart / bruine gradiëntglazen.

     

     

    Sieh dir diesen Beitrag auf Instagram an

     

    The #DGSS21 Women’s Fashion Show mini and maxi skirts and shorts featuring a mix of denim, embroidery and #DolceGabbana patchworks are paired with embellished jackets and vests. The outfits are completed with boots, high heels and #DGNS1 sneakers, all of which are enriched with unique contrasting fabrics. A celebration of Sicily and the contrasts that render it unique, the #DGSicilianPatchwork looks feature a union of different colours, forms and fabrics, each one crafted and interpreted manually by skilled hands. Watch the fashion show on IGTV. #MFW #DGEyewear @cameramoda

    Ein Beitrag geteilt von Dolce&Gabbana (@dolcegabbana) am Sep 25, 2020 um 9:07 PDT

    Wil je altijd op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen in de Eyewear-wereld, check dan regelmatig onze blog!

    No tags.
    Dominik

    Dominik

    More posts by Dominik

    Related Post

    • Shield-brillen: rondom-zorgloos-paket!

      By Ellen | Comments are Closed

      De Corona pandemie laat ook in onze styles haar sporen na: slobberig in homeoffice, maskers met verschillende opdruk, pandemic-chique op de neus. Pardon? Ja, je leest het goed: oversized zonnebrillen met shield-functie zijn momenteel nietRead more

    • Pierre Cardin – De eerste socialist in de modebranche

      By Dominik | Comments are Closed

      „Kunnen we dat niet anders maken?“,   zo zou waarschijnlijk Pierre Cardin’s missie in vraagvorm geklonken hebben. Deze vraag, die de ontwerper zich vaak heeft gesteld, komt voort uit zijn revolutionaire geest. Pierre Cardin kwam,Read more

    • Lekker eten voor gezonde ogen

      By Ellen | Comments are Closed

      Je bent wat je eet en natuurlijk geldt dat ook voor onze ogen. En misschien vraag je je na al die heerlijke feestmaaltijden niet alleen af hoe je het beste kan ontgiften, maar ook welkeRead more

    • Het dreamteam bij koud weer: welke muts past bij welke bril?

      By Ellen | Comments are Closed

      Je kent het: de temperaturen duiken onder het vriespunt, je trekt je sjaal een beetje strakker – en tussen je hoofdbedekking en de pootjes van je bril heeft de koude wind vrij spel. Hier ontdekRead more

    • See you at Christmas – Geschenkideeën voor elk type

      By Ellen | Comments are Closed

      Driving home for Christmas – of we dat dit jaar met z’n allen zullen doen, staat nog in de sterren geschreven.Maar één ding is zo zeker als het icing op een cupcake: een mooi cadeauRead more

    • Zonnebrillen voor het koude seizoen – Winterstyles

      By Dominik | Comments are Closed

      Bij Edel-Optics zijn we er ons al lang van bewust: de zon moet niet altijd stralen, om er stralend uit te kunnen zien. Ook in de winter kan een zonnebril je outfit helemaal af maken.Read more

    • eYo eYewear – All eyes on…

      By Dominik | Comments are Closed

      THE UNDERSTATED STORIES   eYo is een project van Edel-Optics waarbij we de brillenbranche in de engste zin verlaten, ons een beetje afzonderen en een keertje andere actoren aan het woord laten. De focus ligtRead more

    • Randloze Brillen – Less is more

      By Dominik | Comments are Closed

      Het recept voor een elegante bril: je neemt twee pootjes, twee glazen, een neusbrug en laat het montuur weg. Randloze brillen zijn dan ook de eerste keuze van iedereen die serieus genomen worden wil. HetRead more

    NextPrevious

    Search

    Recent Posts

    • Shield-brillen: rondom-zorgloos-paket!
    • Pierre Cardin – De eerste socialist in de modebranche
    • Lekker eten voor gezonde ogen
    • Het dreamteam bij koud weer: welke muts past bij welke bril?
    • See you at Christmas – Geschenkideeën voor elk type
    Edel Optics Blog

    eoapi: eoViewsFooter/getComponent?sLanguage=nl


    2021-01-28T01:04:15+01:00 - Runtime: 0.21 seconds - IP: DE – DIGITALOCEAN (46.101.153.84) - eoApiReturns-89041

    • /var/www/eo-dev/sources/modules/api/api.php:75
      Array
      (
          [sLanguage] => nl
      )
      
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoGeolocationDbIp, 46.101.153.84) 0
    • HINT eoSystem::isDevelopmentEnvironment() = true
    • HINT eoSystem::isLocalDevelopment() = false
    • HINT eoSystem::isLocal() = false
    • HINT eoSystem::getMachine() = dev
    • HINT PHP Version = 7.4.12
    • HINT eoSystem::getRootDir() = /var/www/eo-dev/
    • ---------------------------------------------------
    • HINT eoSystem::startSession() = 0.0012
    • HINT eoSession::getSessionId() = dqlcashh2htoo75c0lgrf09m08
    • HINT DB connection to "192.168.8.5" - "eo-dev" - "postgres" - search path: system, logs, "eoCompricePrices", public
    • HINT eoBots::isBot2() = false
    • HINT eoSystem::getPromotionId() =
    • HINT Add memcached server on port 11211
    • SQL /*0.0069 sec */ SELECT * FROM "eoUsers" WHERE ("usr_sName" = 'eoapi' OR "usr_sEmail" = 'eoapi') AND "usr_sPassword" = '2ff7ab9057d6d11aaa3f7dbaddc7e2c5c108e1ec' AND "usr_bActive" AND "usr_eType" = 'staff'
    • HINT eoSystem::getLoggedInUserName() : eoapi
    • HINT eoProductsStockLocation::getLocation() = ae1
    • API /eoViewsFooter/getComponent?sLanguage=nl -
    • Declaration of eoViews::getHtml($aParameters = Array, $sSubClassHtml = '', $bSkipThis = false) should be compatible with pxObject::getHtml(&$aParametersByRef = Array) eoViews.php:540
    • SQL /*0.0063 sec */ select * from "eoCountries" Where 'nl' = ANY ("cnt_aLanguages") LIMIT 1;
    • eoViewsFooterNew->getHtml#1386
      nl_BQ
    • SQL /*0.0016 sec */ SELECT * FROM "eoCountries" WHERE "cnt_sId" = ''
    • HINT eoTranslatorFactory::__construct:324 eoContentsTranslationsFrontend nl_BQ
    • MEMCACHED eoMemcached::get(eoTranslatorFactory.sLocale, nl_BQ) 0
    • SLOWSQL /*0.0477 sec */ SELECT unnest("cnt_aLocales") FROM "eoCountries" WHERE "cnt_aLanguages" @> ARRAY['nl'] :: character varying[] AND "cnt_bHasEdelOpticsDomain" ORDER BY array_length("cnt_aLocales", 1), "cnt_iSalesrank" LIMIT 1
    • eoViewsSideviewContentHelpBox::getTelNumber#257
      en_  
    • HINT eoTranslatorFactory::__construct:324 eoContentsTranslationsUrl de_DE
    • NOTICE language loaded: nl_BQ for Indicator: kx-hd-buysafe - eoUrls->getText / eoUrls->getStaticPageLink / eoViewsFooterNew->getHtml / eoViewsFooter->getComponent / eoApi->runDirectly / eoApi->run / eoApi->handleCall
    • NOTICE language loaded: nl_BQ for Indicator: page-shipping-cost - eoUrls->getText / eoUrls->getStaticPageLink / eoViewsFooterNew->getHtml / eoViewsFooter->getComponent / eoApi->runDirectly / eoApi->run / eoApi->handleCall
    • SQL /*0.0016 sec */ select * from "eoArticles" WHERE "art_aTags"@>'{footer}' and "art_sLanguage" = 'nl'
    • MEMCACHED eoMemcached::get(country-blacklist, blacklist) 1
    • DUPLICATE SQL /*0.0035 sec */ SELECT "pbs_iBrand", "pbs_sBrand" AS "brand", "pbs_eoProductsGlassesSunglasses" AS "salesrank" FROM "eoProductsBrandsSalesranks" WHERE "pbs_eoProductsGlassesSunglasses" < 84 ORDER BY "pbs_eoProductsGlassesSunglasses" LIMIT 500
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-8) 1
    • MEMCACHED eoMemcached::get(brand-mapping, brand-mapping) 2
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-2) 2
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-14) 3
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-211) 4
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-794) 5
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-17) 6
    • DUPLICATE SQL /*0.0021 sec */ SELECT "pbs_iBrand", "pbs_sBrand" AS "brand", "pbs_eoProductsGlassesPrescription" AS "salesrank" FROM "eoProductsBrandsSalesranks" WHERE "pbs_eoProductsGlassesPrescription" < 84 ORDER BY "pbs_eoProductsGlassesPrescription" LIMIT 72
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-708) 7
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-794) 8
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-211) 9
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-8) 10
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-14) 11
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-269) 12
    • DUPLICATE SQL /*0.0089 sec */ SELECT "pbs_iBrand", "pbs_sBrand" AS "brand", "pbs_eoProductsGlassesSunglasses" AS "salesrank" FROM "eoProductsBrandsSalesranks" WHERE "pbs_eoProductsGlassesSunglasses" < 84 ORDER BY "pbs_eoProductsGlassesSunglasses" LIMIT 500
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-8) 13
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-2) 14
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-14) 15
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-211) 16
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-794) 17
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-17) 18
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-42) 19
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-34) 20
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-38) 21
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-504) 22
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-9) 23
    • DUPLICATE SQL /*0.002 sec */ SELECT "pbs_iBrand", "pbs_sBrand" AS "brand", "pbs_eoProductsGlassesPrescription" AS "salesrank" FROM "eoProductsBrandsSalesranks" WHERE "pbs_eoProductsGlassesPrescription" < 84 ORDER BY "pbs_eoProductsGlassesPrescription" LIMIT 72
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-708) 24
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-794) 25
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-211) 26
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-8) 27
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-14) 28
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-269) 29
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-693) 30
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-2) 31
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-267) 32
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-602) 33
    • REDIS: eoRedisCache::get(eoProductsBrands, eoProductsBrands-245) 34
    • HINT eoViewsSideviewContentReviews::getHtml:186
    • eoViewsFooterNew->getHtml#2316
      nl_BQ
      en_  
    • NOTICE language loaded: nl_BQ for Indicator: kx-hd-buysafe - eoUrls->getText / eoUrls->getStaticPageLink / eoViewsFooterNew->getHtml / eoViewsFooter->getComponent / eoApi->runDirectly / eoApi->run / eoApi->handleCall
    • eoPaymentManager::__construct:124
    • HINT eoPayment_cc_cic3DSecure2::__construct:119
    • eoPayment_cc_cic3DSecure2->__construct#123
      eoPayment_cc_cic3DSecure2::__construct:123
    • Using old Paypal
    • eoPayment_paypal_restPaypal::__construct ENVIRONMENT: sandbox
    • Using new Paypal_rest
    • Using old Paypal
    • Using old Paypal
    • eoPayment_sofort
    • eoPayment_sofort
    • eoPayment_sofort
    • eoPayment_ideal
    • MEMCACHED eoMemcached::get(eoQuery::getFirstInstance, 6794aad61db655c0bf8a25ecfde12305) 3
    • SQL /*0.0029 sec */ SELECT * FROM "eoCountries" WHERE "cnt_sTld" = '.'
    • HINT eoApi::runDirectly:245
    • EXCEPTION No Row Found: eoCountries WHERE cnt_sTld = $1 Array ( [0] => . )
    • HINT Runtime since eoSystem::start() = 0.24 seconds
    • HINT memory_get_usage() = 3 MB
    • HINT memory_get_usage(true) = 2 MB
    • eoApi->run#928
      array (
      )
      ?
    • Totals

      Array
      (
          [REDIS] => 35
          [HINT] => 22
          [SQL] => 9
          [MEMCACHED] => 4
          [NOTICE] => 3
          [EXCEPTION] => 1
          [SLOW-SQL] => 1
          [API] => 1
      )