Gisteren in Le Méridien Hamburg was de drukte al bij de ingang op te merken. De voorbereidingen waren ‘s ochtends al in volle gang, omdat hoog bezoek werd verwacht. Want het direct aan de Alster gelegen 5-sterrenhotel verwachtte niemand minder dan model en presentatrice Sylvie Meis. Het Nederlandse stijlicoon is veel meer dan alleen een televisiester. Met haar bedrijf Meis Enterprise heeft Sylvie al herhaaldelijk bewezen een succesvolle zakenvrouw te zijn.
Naast een klassieke modeportfolio heeft Meis ook het belangrijkste mode-accessoire in de aanbieding: de zonnebril. Ondertussen omvat het merk Sylvie Optics twee collecties. In Le Méridien stelde Sylvie gisteren haar nieuwe collectie voor. En dat werd op gepaste wijze gevierd!
Wie feest graag alleen?
Vooral in een suite van 100 m² op de 8ste verdieping met uitzicht op de Alster. Precies, niemand! Dat is de reden waarom bloggers uit de modewereld werden uitgenodigd, die reeds weken vol ongeduld zaten te wachten om de nieuwe zonnebril van Sylvie in handen te krijgen en op te zetten. Bijzonder groot was de vreugde bij de modebewuste influencers dan ook dat Meis de release gebruikte als een gelegenheid om exclusieve blikken in haar kledingkast te gunnen. Haar garderobe diende niet enkel om haar favoriete looks voor te stellen, maar ook om stylingstips over de zonnebril te geven om er zeker van te zijn dat dit accessoire op de juiste manier wordt gedragen.
Op ons YouTube-kanaal zal je de komende weken video‘s vinden, waarin de modekoningin verschillende outfits voor verschillende gelegenheden adviseert en toont hoe de nieuwe Sylvie Optics-zonnebril hiermee kan worden gecombineerd. Het waarschijnlijk beste voorbeeld zie je op de volgende afbeelding. Sylvie draagt een witte bloemenjurk en daarbij de Sylvie Optics Dream – een droomvrouw!
//www.instagram.com/p/Bvl-IFrF2nD/?utm_source=ig_embed
Dream, Focus, Impress
Dat zijn de namen van de nieuwe Sylvie Meis-zonnebrillen. Van “Impress” zou men kunnen denken dat dit ook het motto was van de party van gisteren. Want de gasten waren volledig onder de indruk van wat hen werd aangeboden. De muziek vulde de gezellige huiskamersfeer perfect aan, het eten smaakte goed en de champagne sprankelde in overvloed. Maar de extra specials waren het echt bijzondere aan deze avond: de Make-up & Style Lounge, waar “Beauty” werd geschreven, gaande van de lippenstift tot de haarpunten, en de graveur Michael Mews, die in Hamburg als een legende wordt beschouwd, als het gaat over het versieren van geschenken enzo. Zodoende stonden de bloggers ongeduldig in de rij om de metalen beugels van hun Sylvie Optics Impress individueel te laten graveren.
Jump around!
Hoe uitbundiger de stemming werd, hoe meer onvoorziene aandacht de slaapkamer van de luxueuze suite kreeg. Want die was niet alleen heel schattig versierd, maar er stond ook een boxspring die werd gebruikt om te springen met eindeloos veel ballonnen en voor een klein kussengevecht. De Instastorys waren gisteravond dan ook opvallend gevuld met Sylvie-selfies en gekke Boomerangs. Voor enkele gasten ging een kleine droom in vervulling toen ze konden dollen met Sylvie en plezier maken. Dus ook “Dream” zou een passend motto voor het feest kunnen geweest zijn 😉
//www.instagram.com/p/BvjTso6piC9/